fredag 29 maj 2009

Längesen!

Ja ni vänner nu var det ett tag sen igen, det har gått för runt här så jag har varken hunnit blogga eller röra datorn.
Just nu har jag det lugnt och skönt. Ebba sover och William bjöd med sig själv hem till sin mormor som var hit på förmiddagen. Han ringde henne imorse och bjöd hit henne på fika, så vi bakade en sockerkaka till kaffet.
Det var en mycket lycklig kille som åkte iväg... men det blev konstigt tyst här hemma från att ha varit fullt skubb och livligt, och innan jag gör lite nytta tänkte jag ha lite lugn och ro för mig själv här vid datorn :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du har njutit riktigt ordentligt av lugnet.
Här har det rullat på men nu ska vi börja packa..bättre sent än aldrig. Ha det bra och sakna oss inte för mycket nu när vi är borta :-)

Uttan sa...

Tack för i dag!
Hoppas Ni haft en bra kväll!
Puss & Kram!