fredag 22 maj 2009

Våryran!

I morse satt vi på den inglasade altanen och åt frukost superskönt.


Ebba åt leverpastejssmögås och var kladdig hel så det fick bli duschen efteråt.


Mums tycker Ebba!

Sen på förmiddagen var jag, barnen och deras farmor till Fagersta på Våryran.
Det blev Williams lyckodag för Fagerstas brandkår hade öppet hus och man fick provsitta brandbilarna och titta runt på brandstationen.
Han fick även åka karusell och bägge barnen fick lite saker av snälla farmor.
Tack för en trevlig dag Agnetha!
På eftermiddagen har vi bara varit hemma och hunnit bli ganska osams William och jag men som tur är så går det ju över snabbt.
William kommer och säger -förlåt mamma, du är såååå söt!
Då kan man ju inte vara arg längre men han var ganska billig ett tag :)





2 kommentarer:

Unknown sa...

Men barnen var söta i morse iallafall :-)

Uttan sa...

Så fina bilder och vilket hår William har!
Nu har jag sytt färdigt beställningarna det tog rejält lång tid.Jag skulle städa husbilen men det har jag inte hunnit.
Nu e jag helt slut.
Hoppas ni får en fin natt!
Puss & Kram!